Първоначално публикувано от andro88
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Накъде отива Алфа Ромео!?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеИнтересен пример, но жалката истина е, че в момента Алфа е травестит. Гледаш наконтена мадама - Алфа, заиграваш се с нея и ужас - тя не е това което изглежда - Фиат
Giulietta спечели престижна награда в Италия
източник: Alfa Romeoдата: 01.02.2011
Най-успешният модел на Alfa Romeo бе отличен с наградата „Нов автомобил на годината 2011”, която бе връчена от списание Quattroroute.
Отличен старт на годината за марката Alfa Romeo, която спечели престижна награда в Италия със своя най-успешен модел Giulietta. Той бе отличен в Италия с наградата “Нов автомобил на годината 2011/ Newcomer of the year 2011”, която бе връчена от списание Quattroruote.
Giulietta спечели сред десет най-интересни автомобила, направили своя дебют през 2010 г., подбрани от месечното издание и чрез гласуване на читателите. Giulietta събра почти 44% от гласовете на повече от 103 000 читатели, гласували чрез писма, SMS съобщения и през интернет. Това е забележителен резултат, като се има предвид огромната разлика между Giulietta и победителите на второ и трето място: Audi A1 и Citroеn DS3, които получиха съответно 12,46% и 8,9% от гласовете. Наградата бе връчена вчера на Харалд Уестър - изпълнителен директор на Alfa Romeo, по време на церемония, която се състоя в Palazzo Mezzanotte - централата на Фондовата борса в Милано.
Избран за “Auto Europa 2011” от Съюза на италианските автомобилни журналисти (UIGA), Alfa Romeo Giulietta е съчетание от пътно поведение, комфорт и сигурност. Моделът предлага изключителен простор за пътниците и комфорт чрез своите пет удобни места и е най-сигурният автомобил според Euro NCAP (5 звезди и 87 т. от 100 т.) . Всичко това става още по-интересно, когато се отчете и превъзходството на двигателите чрез новите допълнения: новият двигател 2,0 JTDM 140 к.с. и “Alfa TCT”, ново поколение автоматична скоростна кутия с двоен сух съединител на Alfa, в допълнение към двигателя 1,4 MultiAir турбобензин.
Агенция Speed-Press
http://www.speed-press.com/Giulietta.../?pageId=17598
Comment
-
Докато има такива статии ще има и живи алфисти.
С резултат 87 от общо 100 възможни точки “Алфа Ромео Жулиета” се превръща в най-сигурния компактен автомобил в света. Резултатът гарантира, че колата отсега покрива изискванията за максималните 5 звезди в теста Euro NCAP за 2012 година!
Постижението на “Жулиета” се дължи на богатите системи за сигурност, внедрени в автомобила - за задържане по наклон, против блокиране на колелата при отпуснат педал на газта, електронен контрол на самозакючващ се диференциал и т. н. Освен това колата ще се продава и с много високо ниво на безопасност още в базовото си оборудване.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=539516
П.С Алфа ромео е най-сигурния компактен автомобилв света създан някога. Не Фиат,не Ланча,не Крайслер или Дожд.
Алфа.Last edited by andro88; d.m.y г., 00:14.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Еми точно в момента това се търси.Нека поне малко да дръпне Алфа напред с тоя модел,може да е по-безлична от класиките,но все пак е Алфа Ромео и пак е модерна,агресивна,забелязваща се и характерна,дори и да не е на 100%,пак е нещо и не бива да се пренебрегва.Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Comment
-
Не не ,не мога да не постна тоя откъс от статия
Предшественикът 147 има 27 награди
Има два варианта автомобил бъде избран за номер 1 на Европа, без дори да се е появил по шоурумите. Първият е да е просто невероятен, а другият е нещо да не е наред с журито. Ако говорим за “Алфа Ромео 147”, трябва по-скоро да изключим втория вариант. Най-вече заради дистанцията на тези 10 г., в които компактният хечбек жъне успехи.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеФолксваген е като майка-пере ти гащите, готви ти питателна храна,грижи се за теб.... Алфа Ромео е като яка мадама, приказно красива, задоволяваща всичките ти сексуални желания , а скоро след това те зарязва
Вие кое бихте избрали?
На мен не ми трябва друга майка.
П.С фолксваген е пример.Там можеше да стои коя да е друга марка(майка)Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеискам да прочетете тази статия:
http://www.pistonheads.com/news/defa...?storyId=20215 и цитата: "Alfa Romeo could be about to throw its heritage away - so remember the good times this way"
за тези които незнаят ето за този модел си говорим (като на Гунди модела)
а и с тези теми се опитвам да жегна потребителите във форума да говорят за АЛФА РОМЕО а не за дебитумери, носачи, политика, спам.. спам.. спам...
Миналото няма да се върне... колкото и да ни е мъчно.
Да бяха само ФИАТ по маспродукцията да псуваме, ама то остана ли марка или модел автомобил дето да няма кръвосмешение с поне 3 други марки/модели?
Факт е, че новата Жулиета за сега се приема доволно добре, което е стъпка в правилна посока от гледна точка рентабилност на марката, а без рентабилност няма как да очакваме какъвто и да е екзотичен модел.
Просто няма да има никакви модели...
Предпочитам Алфа да "преболедува" настоящата ситуация с кръвопреливания от ФИАТ/Крайслер от колкото да си почине скоропостижно.
Пък дали ще се върне на сцената в целия си блясък - ами по-вероятно е да не се върне, ако е в "моргата".Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Изчетох цялата тема и се застъпвам зад тезата, че днес всички велики автомобилни компании не са това, което някога са били. Както и изискванията на клиентите им не са това, което някога са били. Търсенето командва предлагането. Когато Mercedes, за да оправдаят очакванията, изкарат поредната S-класа с нечувани екстри и системи за безопасност, масата потребители искат същите в колите си. И ги получават - с няколко години закъснение идват в новите им затлъстели с поне стотина килограма семейни автомобили. Когато ни промиват мозъците, че полярният лед се топи и изкарат снимки на бели мечки, стоящи върху малки късове лед, обществото следва да направи нещо, за да го предотврати. Автомобилният бранш трябва да е в крак с актуалните проблеми на обществото и намира решения - намаляване на цилиндрите, евро норми и регулации, био горива... затова например нямаме вече Alfa V6.
Тъй като финансирането на автомобилните компании не идва от небето, те трябва да са в крак с най-ценното за тях - клиентите. Има два варианта:
1. Следват се тенденциите и се предлагат конкурентни автомобили, като потребителите стават лоялни клиенти /VW/. Продуктите им стават "просто коли".
2. Компанията да продължи традициите и да остави инженерите да се вихрят, маркетолозите да мълчат, а адвокатите да се мъчат да заобиколят закона. Тогава парите ще стигнат за още 1-2 нови модела, феновете на марката (които са малка част от потенциални клиенти) и журналистите ще са в екстаз, а обикновения потребител няма да разбере дизайна, ще намрази двигателя заради разхода и ще се оплаква защо проклетата кола не си адаптира фаровете, не пищи като наближава нещо или няма 16 ейърбега. В следствие на малкото продажби, компанията е пред фалит и търси още финансиране.
2.1. Купува я компания от т.1 с много common sense и налага политиката, превърнала го в гигант и траен играч на пазара. Запазват се някои отличителни характеристики на марката, но се налагат много ограничения и изисквания. Резултатът е "мешана скара" с легендарна марка, който се опитва да съблюдава изискванията на феновете и обикновените потребители, в полза на вторите.
2.2. Няма инвеститор и компанията отива при Talbot и Simca, както каза един колега по-рано.
Предпочитам Alfa да продължи да следва т. 2.1, поне аз не искам да фалира и да си отиде с достойнство, защото тогава фабриката в Арезе отново ще е празна, но пък децата ми няма да познаят коя е колата с отличаващата се външност. Нека се произвеждат коли като Giulietta, но пък да се реализират напредначиви идеи и виждания (някои по-успешни от други..) като дизайна на 156/9 и 8C, Selespeed, страхотните окачвания и пр.
Гледам напред и се радвам, когато хората се обръщат след колата ми, а конкурентите Е39, А6 и W210 се сливат с обстановката. Браво Алфа! Де да можеха "клиентите" на немците да преодолеят егото и предразсъдицте си..Diesel is the fuel of Satan
1999 Alfa Romeo 166 3.0 V6, Aurora Nuvola Pearl
Comment
-
дано нещо наистина се случи, но тъй като съм посетител в доста чужди форуми и там хората далеч не са оптимисти като нас защото са наясно с действителността и съм прихванал доста, а фактите са бая,...
пускам малко снимки просто за да се знае какво е загубено:
иконата - Alfa Corse / Autodelta
преди и сега - цех за дограма...........
закритите заводи на алфа в портело, арезе, чентро стиле, скада в музея .....
Last edited by ne0; d.m.y г., 19:48.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от joros Покажи съобщениеИзчетох цялата тема и се застъпвам зад тезата, че днес всички велики автомобилни компании не са това, което някога са били. Както и изискванията на клиентите им не са това, което някога са били. Търсенето командва предлагането. Когато Mercedes, за да оправдаят очакванията, изкарат поредната S-класа с нечувани екстри и системи за безопасност, масата потребители искат същите в колите си. И ги получават - с няколко години закъснение идват в новите им затлъстели с поне стотина килограма семейни автомобили. Когато ни промиват мозъците, че полярният лед се топи и изкарат снимки на бели мечки, стоящи върху малки късове лед, обществото следва да направи нещо, за да го предотврати. Автомобилният бранш трябва да е в крак с актуалните проблеми на обществото и намира решения - намаляване на цилиндрите, евро норми и регулации, био горива... затова например нямаме вече Alfa V6.
Тъй като финансирането на автомобилните компании не идва от небето, те трябва да са в крак с най-ценното за тях - клиентите. Има два варианта:
1. Следват се тенденциите и се предлагат конкурентни автомобили, като потребителите стават лоялни клиенти /VW/. Продуктите им стават "просто коли".
2. Компанията да продължи традициите и да остави инженерите да се вихрят, маркетолозите да мълчат, а адвокатите да се мъчат да заобиколят закона. Тогава парите ще стигнат за още 1-2 нови модела, феновете на марката (които са малка част от потенциални клиенти) и журналистите ще са в екстаз, а обикновения потребител няма да разбере дизайна, ще намрази двигателя заради разхода и ще се оплаква защо проклетата кола не си адаптира фаровете, не пищи като наближава нещо или няма 16 ейърбега. В следствие на малкото продажби, компанията е пред фалит и търси още финансиране.
2.1. Купува я компания от т.1 с много common sense и налага политиката, превърнала го в гигант и траен играч на пазара. Запазват се някои отличителни характеристики на марката, но се налагат много ограничения и изисквания. Резултатът е "мешана скара" с легендарна марка, който се опитва да съблюдава изискванията на феновете и обикновените потребители, в полза на вторите.
2.2. Няма инвеститор и компанията отива при Talbot и Simca, както каза един колега по-рано.
Предпочитам Alfa да продължи да следва т. 2.1, поне аз не искам да фалира и да си отиде с достойнство, защото тогава фабриката в Арезе отново ще е празна, но пък децата ми няма да познаят коя е колата с отличаващата се външност. Нека се произвеждат коли като Giulietta, но пък да се реализират напредначиви идеи и виждания (някои по-успешни от други..) като дизайна на 156/9 и 8C, Selespeed, страхотните окачвания и пр.
Гледам напред и се радвам, когато хората се обръщат след колата ми, а конкурентите Е39, А6 и W210 се сливат с обстановката. Браво Алфа! Де да можеха "клиентите" на немците да преодолеят егото и предразсъдицте си..
И все пак, въпреки че всичко написано обективно е абсолютно вярно, нека погледнем и от гледната точка на малцинството от купувачите на автомобили, наречени "фенове" или "ценители". Ако мога да направя аналогия с меломаните - всякак предпочитам никога да не видя нов албум на ФСБ или на Милена Славова например, отколкото да пропеят чалга или пък Форинър - песнички в стил Рики Мартин. А чисто праматично погледнато що да не пропеят - това се търси и слуша много повече - в български и в глобален мащаб съответно, а и Митьо Пайнера ще плаща по-добре. Само че вече няма да са те и съответно ще си загубят феновете. Вярно, никой не може да ги обвини, всеки ика да изкарва пари, но възниква въпросът - защо трябва да продължавам да съм им фен, да си купвам албуми, да дебна за билети?
По същия начин е и с автомобилите - Алфа Ромео може и да почне да произвежда голфоподобни безлични автомобили, но тогава по каква причина аз да си купя Алфа Ромео, а не каквато и да е друга кола, която при всички случаи ще ми излиза по-изгодно?
Вариантът със създаване на безлични средняци с цел печалба и влагането на пари в стойностни модели звучи като приемлив компромис (какъвто направи Волво), но не ми се струва вероятен. Ако мога пак да направя аналогия с музиката - както Слави Трифонов продуцираше чалга за да събере пари за финансиране на стойностни проекти ...
Ясно ми е, че аз лично, пък и групата на "феновете" като цяло, няма да променим нищо - ние сме малцинството, производителят не печели от нас, а в автомобилния бизнес най-важни са печалбите. Въпросът е - защо и в името на какво трябва да останем фенове и да си купим Алфа Ромео Жулиета с външност на преял Нисан Микра и интериор на Шевролет Авео, а не за същите пари Шкода Октавия или Супърб например?Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Коле, фенщината не се обяснява. Фенщината не подлежи на контрол. Или си фен, или не си, средно положение няма!
Не си от някой отбор защото само побеждава, нали?
Даже може години наред само да губи и пак да си му фен.
А дали ще си купиш кола от друга марка, няма никакво значение. Понякога трябва и прагматизъм, няма лошо в това.
Аз парите може и да си ги дам за друга марка(някога, знае ли човек), ама сърцето си -никога!ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.
Comment
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеКоле, фенщината не се обяснява. Фенщината не подлежи на контрол. Или си фен, или не си, средно положение няма!
Не си от някой отбор защото само побеждава, нали?
Даже може години наред само да губи и пак да си му фен.
А дали ще си купиш кола от друга марка, няма никакво значение. Понякога трябва и прагматизъм, няма лошо в това.
Аз парите може и да си ги дам за друга марка(някога, знае ли човек), ама сърцето си -никога!
При футбола вече нещата стоят по-различно.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Ники честно ти на коя от снимките които съм пуснал си фен или си фен на емблемата и не познаваш историята и не харесваш Алфа Ромео защото е била Алфа Ромео. нещо аз не мога да разбера. Ако си фен на Ман Юн .... и ти разрушат стадиона, изгонят хората и кръстят Челси, Ман Юнайтед......и се преместят в Лондон, ще си фен ли на Ман Юнайтед с другите хора, от другия град....... с емблемата на Манчестър Юнайтед
Alfa Corse - цех за ПВЦ дограма...............Last edited by ne0; d.m.y г., 21:50.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
Comment